مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روی گران ترین فرش کلاسیک دست نگذارید!

این روزها که اقتصاد کشور در بحران به سر می‌برد و قیمت کالاها مدام در حال تغییر است، بسیاری از زوج‌های جوان مشغول تهیه جهیزیه بوده و احتمالا مجبور هستند برای کاهش هزینه‌ها، تعدادی از کالاها را از لیست خرید خود قلم بگیرند و یا به طور مثال اگر قصد خرید بهترین فرش مثل فرش ۱۵۰۰ شانه یا فرش دستباف را داشتند، به دنبال مدل‌های ارزان قیمت‌تر مانند فرش ۱۰۰۰ شانه یا ۷۰۰ شانه باشند، که همین موضوع موجب نگرانی عروس خانم‌ها می‌شود که نکند با تغییر در خرید، نتوانم دکوراسیون مورد نظرم را داشته باشم.

 

 

کاهش هزینه‌ها با خرید مدل‌های دیگر فرش ماشینی

اگر برای دکوراسیون سبک سنتی و یا سبک کلاسیک منزل خود به فکر خرید فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه بودید که جدیدترین مدل فرش کلاسیک است و مدت زمان زیادی از عرضه آن به بازار نمی‌گذرد و از ناسازگار بودن قیمت فعلی آن با بودجه خود ناراحت هستید، بهتر است به دیدن مدل‌های دیگر فرش ماشینی بپردازید چرا که تنوع مدل و قیمت فرش کلاسیک به اندازه‌ای زیاد است که شما به راحتی می‌توانید فرش متناسب با بودجه، سلیقه و دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید.
فرش ۱۰۰۰ شانه که یکی از نمونه‌های فرش کلاسیک ماشینی است برای شما یک خرید مقرون‌به‌صرفه و عالی به حساب می‌آید. درست است که در ظرافت و ریز نقش بودن به پای فرش ۱۵۰۰ شانه نمی‌رسد و کمی هم از فرش ۱۲۰۰ شانه عقب‌تر است اما می‌توانید با خرید این فرش ماشینی کمی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

مقایسه فرش ۱۰۰۰ شانه با فرش ۷۰۰ شانه

فرش 1000 شانه

 

انواع مدل‌های فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه ، با تراکم ۳۰۰۰ بافته می‌شوند. هر چه میزان تراکم فرش بیشتر می‌شود، فشردگی در آن زیادتر بوده و فرشی محکم‌تر و سفت‌تر خواهید داشت.
فرش ۱۰۰۰ شانه در مقایسه با فرش ۷۰۰ شانه قیمت بالاتری دارد اما زیباتر و ظریف‌تر می‌باشد. فرش ۷۰۰ شانه به سبب ضخامتی که دارد بیشتر مناسب خانه‌هایی است که استفاده از مبلمان را خیلی نمی‌پسندند و نشستن بر روی فرش را ترجیه می‌دهند اما فرش‌های هزار شانه ضخامت کمتر و ظرافت بیشتری دارند و در هر دکوراسیونی چه با حضور مبلمان و چه در نبود مبل و صندلی، باز هم زیبایی خود را خواهد داشت.

هماهنگ کردن دکوراسیون با فرش ۱۰۰۰ شانه

اگر با خود فکر می‌کنید که فرش هزار شانه چون قیمت پایین‌تری نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه دارد نمی‌تواند به منزل شما زیبایی ببخشد در اشتباه هستید. همان‌طور که می‌دانید؛ رنگ فرش‌، دیوارها و پرده‌‌ها است که باقی رنگها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. 
فرش‌های ۱۰۰۰ شانه ، در ۱۰ رنگ متنوع با طرح‌های کلاسیک بافته می‌شوند، پس یک رنگ غالب در فرش را انتخاب کرده و به راحتی باقی رنگ‌ها را با آن هماهنگ کنید. از آنجایی که سبک این فرش کلاسیک بوده و طرح دار می‌باشد، مبلمان خود را با پارچه شلوغ انتخاب نکنید به خصوص اگر منزل شما کوچک است، شلوغ بودن طرح و نقش وسایل موجب کوچکتر نشان دادن فضا می‌شود.
این فرش در ابعاد ۲ متری تا ۱۲ متری تولید می‌گردد و شما می‌توانید بسته به متراژ اتاق مورد نظرتان خرید خود را انجام دهید اما به این موضوع توجه داشته باشید که اگر اتاق کوچکی دارید، فرش ۱۰۰۰ شانه را طوری انتخاب کنید که تمام اتاق را پر نکند و پایه‌های عقبی مبل‌ها بر روی زمین قرار گیرد تا اتاق بزرگتر به نظر رسد.

فرش ۱۰۰۰ شانه را با راحت‌ترین روش ممکن بخرید

فرش 1000 شانه

 

انتخاب از میان فرش‌های کلاسیک به سبب پر نقش و نگار بودن و تنوع طرح و رنگ، در زمان کوتاه و در یک نگاه کاری دشوار است و نمی‌شود با یک بار رفتن به فروشگاه‌های فرش و در زمانی محدود خرید خود را انجام داد.فروشگاه اینترنتی فرش مرداس بیشترین تنوع از این فرش را برای شما عزیزان در سایت خود قرار داره است تا شما با خیالی آسوده بهترین انتخاب را داشته باشید. 
مزایای خرید از فروشگاه آنلاین فرش مرداس این است که فرش را به همان قیمت کارخانه عرضه می‌کند، همچنینفروش اقساط با کارمزد ۱%، ارسال رایگان، ارائه ضمانت‌نامه معتبر و تعویض فرش در صورت مطابق نبودن با سفارش شما را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده