مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فرش ساوین ، برای هر سلیقه ای فرشی بافته است

آیا می دانید کارخانه های تولید فرش ماشینی نخستین بار در کجا ایجاد شد؟

نخستین کارخانه های تولید فرش در کاشان تاسیس شد که بعد از چندین سال با داشتن پتانسیل های قوی کاشان توانست پایتخت فرش ماشینی ایران نامیده شود. فرش کاشان از محبوبترین فرش ها برای خانه های ایرانی می باشد که برتری های بسیار زیادی نسبت به دیگر فرش ها دارد، از جمله دارا بودن ترنج لوزی بر روی فرش که این ویژگی، فرش های ماشینی تولید شده را بسیار شبیه به فرش دستباف کرده است دیگر اینکه فرش کاشان رنگ بندی های بسیار زیبایی دارد به گونه ای که در بافت آن ها گاهی ۸ رنگ وگاهی ۱۰ رنگ به کار رفته که زیبایی فرش و دو چندان کرده است رنگ هایی هم چون سرمه ای و لاکی در بافت فرش ماشینی کاشان بیشتر به چشم می خورد.

 

 

با شرکت فرش ساوین و محصولاتش آشنا شوید

فرش ساوین

 

در این بین شرکت های تولیدی دیگری هم هستند که فرش ماشینی با کیفیت را با مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کنند یکی از این شرکت ها فرش ساوین است که قدمت و پشتوانه زیادی دارد. شرکت فرش ساوین در واقع جزء اولین تولیدکنندگان فرش ماشینی است که در صادرات نقش مهمی را ایفا می کند و با ایجاد خلاقیت و و نوع آوری و پاسخگویی به سلایق مصرف کنندگان به گونه ای توانسته است نیاز بازار را تشخیص داده و هر فردی با هر نوع سلیقه ای بتواند فرش دلخواه و مورد پسند خود را در میان محصولات سنتی و مدرن سفارش دهد و خریداری کند.

کلیه ی محصولات شرکت فرش ساوین دارای نشان ملی استاندارد ایران و گواهی نامه های بین المللی هستند. محصولات فرش ساوین بسیار متنوع و تقسیم شده در چندین کلکسیون می باشد. تولیدات این شرکت شامل فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ ، فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ ، فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ ، فرش ۵۰۰ شانه تراکم ۲۰۰۰ ، فرش گبه ، فرش شنل ، فرش مدرن ، گلیم فرش ، فرش اتاق کودک و فرش شگی است که با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.

هدف شرکت فرش ساوین حضور در بازارهای داخلی و جهانی و ارائه محصولات مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و برحسب نیاز مشتریان می باشد. در این راستا، این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بر اساس نوآوری و تجارت متخصصین پر تلاش خود، همواره در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات و تامین رضایت مشتریان گران قدر خود تلاش می نماید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده